30 maart 2015

Chagalliaans stel


Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van een animatiefilmpje naar aanleiding van een boek. De figuurtjes vormen zo op tafel liggend al een verhaaltje. Het leuke is dat ik een biografie over Chagall aan het lezen ben, en deze figuurtjes zich Chagalliaans gaan gedragen, met rondvliegende hoofden en al... Het is ook de opzet om meer aan het toeval over te laten in de animatie, ik ga lekker experimenteren, heb 3 korte probeersels gemaakt, waarvan 2 netjes (en dus beetje saai) en eentje met aanmodderen en juist die is leuk geworden, dus die ga ik als basis gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Als je een reactie wilt plaatsen selecteer dan altijd iets bij "reageer als" anders wordt het niet geplaatst. Heb je geen account? Gebruik dan "anoniem".
Je naam mag wel onder de opmerking, want ik vind het natuurlijk leuk om te weten van wie het komt!
Door op "publiceren" te klikken wordt het bericht geplaatst.