19 februari 2015

IF topic Sleep opzet


Bijna klaar, de grijze aquarelverf krijgt nog 
een tweede laag met iets meet kleur...

De uitwerking van de tekening met oost indische inkt.
Het was eigenlijk de bedoeling dat het helemaal in kleur
zou worden, maar ik heb me bedacht, 
ik ga alleen nog grijze schaduwen aanbrengen.

Deze week is de topic van Illustration Friday "sleep",
dat vind ik weer een leuk onderwerp,
en het is al weer een tijd geleden dat ik mee heb gedaan.


De eerste opzet in potlood
en de aquarelverf die met zout bestrooid
is voor het effect.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Als je een reactie wilt plaatsen selecteer dan altijd iets bij "reageer als" anders wordt het niet geplaatst. Heb je geen account? Gebruik dan "anoniem".
Je naam mag wel onder de opmerking, want ik vind het natuurlijk leuk om te weten van wie het komt!
Door op "publiceren" te klikken wordt het bericht geplaatst.